Aktualno

Novi standardi u poslovanju turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije

USPJEŠNO U KORAK S NOVIM IZAZOVIMA

Završivši proteklu godinu sa porastom od preko 20% u dolascima gostiju sa tržišta Skandinavije, Velike Britanije i Poljske, te smjestivši se po rezultatima prema broju gostiju odmah iza Istre, Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije je svijesna odgovornosti u izazovnim vremenima, odlučna zadržati te poboljšati svoje rezultate u 2014 godini.img_20140117_144613 1a

Uspjeh Splitsko – dalmatinske županije županije kroz aspekt  turističke ponude, svakako nije slučajan, već predstavlja niz promišljenih operativnih i strateških djelovanja kojima se usmjeravaju strani posjetitelji kao i domaći na turističku mapu Srednje Dalmacije a to se postiže putem nekoliko konkretnih pravaca djelovanja od kojih nabrajamo najvažnije:

Predstavljanje Županije na Sajmovima:

Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije u veljači 2014. godine u suradnji s TZ županija na području Dalmacije nastupila na međunarodnom sajmu turizma Destinations u Londonu i Salon du tourisme Mahana u Lyonu te sajmu FREE u Munchenu.
Sajam Destination – London (6. do 9.02.) sajam je namijenjen širokoj publici koji se održavao pod pokroviteljstvom časopisa „The Times“ pa samim tim ima i veliku medijsku pokrivenost. Više http://www.destinationsshow.com/london/
Salon du tourisme Mahana – Lyon ( 7. do 9.02. ) ove je godine imao 30.000 posjetitelja. Na sajmu je bilo 370 izlagača iz 19 zemalja, a ponuda Hrvatske i naše županije zastupljena je kod sljedećih turoperatora: Fram, Nouvelles, Frontieres, Philibert, Look Voyages, Bertrand Voyages, Franc Voyages, Ailleurs, Bemex tours, Salaun Voyages i Eastpack.
http://www.salonmahana.com/lyon
Sajam FREE Munchen ( 19.-23.02) izuzetno je značajan za turizam naše županije jer su Bavarci naši brojni i vjerni gosti. Hrvatska je ove godine zemlja partner sajma što će izazvati pojačani interes profesionalaca u turizmu, medija, ali i široke publike.

Hvar

Nove tehnologije/online komunikacija

Svijesni u TZ SD Županije mogućnosti marketinških alata koje pružaju društevene mreže kao i učinkovitost i efekte online komunikacije prema krajnjem korisniku, pravodobno slijedeći korake s trendovima, kreirali smo  FB stranicu TZ Splitsko dalmatinske županije koja je u svega godinu dana dosegnula 100.000 fanova. U svakom trenutku oko 24 tisuće korisnika ima mogućnost ulaska na Facebook stranicu TZ županije. Korisnicima Facebook stranice Central Dalmatia dostupna je i Facebook aplikacija Wallpapers, u kojoj mogu u visokoj rezoluciji skinuti najljepše fotografije Srednje Dalmacije. Posjetite nas i upoznajte se s ponudom našeg sadržaja putem najaktivnije društvene mreže današnjice.

Vjerujemo također da nema kvalitetnog turizma bez konstantnog informiranja i domaćeg čovjeka, stanovnika vlastite zemlje/regije/grada ili mjesta,  o pojedinoj turističkoj ponudi. Vodeći se sloganom “Čovjek je ključ uspjeha u turizmu”, držimo da navedena parola  ima smisla isključivo ukoliko je svakom stanovniku dostupan redovan presjek svih aktivnosti kao i ciljano tematsko komuniciranje na domaćem online tržištu, jer pravodobno informirani žitelji pojedine općine/ grada i regije, mogu uz jasnu i kvalitetnu informaciju koja im je dostupna putem sredstava informiranja, ujedno biti najbolji promotori i ambasadori vlastite turističke ponude.

Edukacije dostupne svim djelatnicima u turizmu/Kutak za iznajmljivače

Ključni alati za rad, baratanje određenim vještinama kao i uspješno suočavanje s izazovima današnjice kad je tržište cijeli svijet, naše  je glavno strateško usmjerenje kojim se konstantno vodimo pri organizaciji seminara i edukacija za iznajmljivače u našoj županiji. Danas kad  krajni korisnici iz cijelog svijeta, sami pretražuju ponude iz Hrvatske, nužnost je svih informirati i pozivati na edukacije i stručnog osposobljavanja za nove kanale komunikacije, koje će kroz niz predavanja i radionica organizirati do početka sezone. Posebna pozornost koja se pridaje poslovanju iznajmljivača u domaćinstvima ima za cilj produljenje turističke sezone, povećanje kvalitete usluge, bolju organiziranost i praćenje tržišnih trendova u toj vrsti smještaja. Prijavite se stoga na naše radionice i naučite više o promociji putem interneta od naših najboljih predavača. Sve radionice i edukacije su besplatne, pod pokroviteljstvom  TZ Splitsko dalmatinske županije koja svim zainteresiranima omogućuje poduke i edukacije unutar čak 9 lokacija unutar Županije.

 Izravna zračna veza s Atenom

Prvi put u novijoj povijesti grad Split ima izravnu zračnu vezu s Ateno, te tu činjenicu poslovni subjekti već koriste u promociji događanja, osobito u predsezoni i posezoni te kongresnim skupovima. Kako će zagrebačka zračna luka imati dva puta tjedno vezu s Atenom, to će mogućnosti kombiniranja te dvije linije sigurno doprinijeti povećanju turističkog prometa prema Srednjoj Dalmaciji. Više o svemu pročitajte ovdje

Ostala događanja:

O Sajmu maslinara pod posebnim pokroviteljstvom predsjednika Josipovića, možete pročitati ovdje. Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije predstavila se od 05.03.-09.03.2014 na GAST sajmu u Splitu, najznačajnijem gastro događaju u zemlji.

vrgorac promocija gast 3

Uz sve brojnija kulturno-zabavna i sajamska događanja na području Splitsko-dalmatinske županiji,stalno ćemo biti prisutni u svim klasičnim i novim komunikacijskim kanalima osluškujući potrebe tržišta  kako bi, slijedeći njegov ritam ponude i potražnje, bili spremni odgovoriti složenom poslu koji nam predstoji.

Posjetite nas ,  aktivno sudjelujte sa Vašim prijedlozima, informacijama najavama događanja  u kreiranju naše ponude, zajedničke ponude svih nas.

dalmatia.hr