• hr

Zagorski turistički djelatnici u osvajanju inozemnih tržišta

Dvorci 1a
BAJKA NA DLANU OSVAJA EUROPSKO TRŽIŠTE

Predstavili Hrvatsko Zagorje u Pragu, Münchenu i Beču Turistička zajednica Krapinsko-zagorske županije, uz potporu HTZ-a i predstavnika turističke ponude županije,  pod sloganom “Zagorje – Bajka na dlanu”  održala je prezentacije turističke ponude Zagorja 7. travnja u Pragu, 8. travnja u Münchenu i 10. travnja u Beču. Prezentacija u Pragu održana je uz podršku djelatnika predstavništva HTZ-a. Pozivu na prezentaciju odazvalo se preko 40 predstavnika čeških turoperatora, agencija i novinara.

Tzkzz 2

Predstavnicima iz Češke prezentirana je eno-gastro ponuda Hrvatskog zagorja. Delicije iz Zagorja pripremili su chefovi Mirko Ljubić iz Terma Tuhelj i Marko Futivić iz Bluesun Hotela Kaj, a enološku ponudu zastupali su vinarije Vuglec Breg i Bolfan. Uzvanicima su za osvježenje posluženi i  eko sokovi trgovine „Bobo“ kao i domaće žestoko piće viljamovka „Kruškina duša“ OPG-a Jambrek. 

Već slijedeći dan prezentacija je nastavljena u Münchenu pred više od 50 predstavnika turističkih agencija i novinara među kojima su bili najveći turoperatori koji djeluju na području Bavarske uključujući FTI,  Bemex, ID Rivu, kao i predstavnici ADAC-a.  Na poziv direktora ID Rive, gosp. Selimira Ognjenovića turistički djelatnici bili su gosti u uredima vodećeg specijalista za Hrvatsku na njemačkom tržištu. 10. travnja održana je posljednja prezentacija i to u Beču ispred tridesetak predstavnika turističkih agencija i novinara.

Tzkzz 4

Kroz sve tri prezentacije održane su radionice te uspostavljeni direktni kontakti između međunarodnih predstavnika turističke industrije te voditelja prodaje i marketinga vodećih zagorskih turističkih objekata: Terma Tuhelj, Terma Jezerčica, Bluesun hotela Kaj, Toplice Hotela, Hotela Villa Magdalena, Vuglec Brega te Specijalne bolnice za rehabilitaciju Stubičke Toplice.

Hoteli 1a

Prezentaciju turističke destinacije Zagorje održao je Ernest Svažić, a ugođaj bajke na dlanu glazbeno je dočarao  međunarodno poznati glazbenik Tomislav Goluban.

Tzkzz 1
U sva tri grada vidljiva je bila osnovna informiranost o destinaciji Hrvatsko zagorje te želja za boljim upoznavanjem tog dijela Hrvatske. Gosti iz Njemačke, Austrije te Češke čine većinu ukupnih stranih noćenja u Hrvatskom zagorju, a njihov broj i udio raste iz godine u godinu što dokazuje interes navedenih tržišta. Blizina, raznolikost ponude, eno-gastro, kulturni i wellness doživljaj  te prihvatljiva cijena glavni su razlozi sve većeg interesa gostiju iz Njemačke, Austrije i Češke.

Tzkzz 3

Uspostavljenim kontaktima stvorene su pretpostavke da se oduševljenje prisutno na prezentacijama pretoči u povećanje dolazaka, a Zagorje kao turistička destinacija nastavi  trend otvaranja novih prodajnih kanala koji će u budućnosti jačati potražnju prema gostima iz navedenih država.

Shares