Aktualno

Održan Okrugli stol “Hrvatske tehnologije za hrvatski turizam”

Okrugli stol 30.06.

Mlade hrvatske tvrtke inovativnim idejama oduševile medije i turistički sektor

U ponedjeljak 30.lipnja 2014, Razvojna agencija Zagreb održan je Okrugli stol na temu: “Hrvatske tehnologije za hrvatski turizam” .
Namjera Okruglog stola bila je vodećim stručnjacima iz turističkog sektora predstaviti tvrtke iz našeg Tehnološkog parka Zagreb,  koje su dobitnice domaćih i međunarodnih priznanja a razvijaju inovativne proizvode upravo za turistički sektor, od mobilnih aplikacija do nagrađenih inovacija kojima je svrha poboljšati turističku ponudu. Frane Šesnić, direktor Razvojne agencije Zagreb predstavio je na početku sudionicima Okruglog stola, djelovanje Razvojne agencije kao i Tehnološkog parka Zagreb.
Na okruglom stolu „Hrvatske inovativne tehnologije za hrvatski turizam”,  sudionicima su svoje koncepte te ideje poboljšanja turističke ponude predstavile slijedeće tvrtke Tehnološkog parka:

  • Mobilne aplikacije – Mario Žderić
  • SED Panorama – Stjepan Matijević
  • Bioinventa – Domagoj Šarić
  • Pinecone – Joško Aničić

Okrugli stol 30.06

Gosti okruglog stola bili su stručnjaci iz javnog i privatnog sektora koji su se se upoznali  i informirali  o hrvatskim inovativnim tehnologijama i nagrađenim proizvodima inovatora iz Tehnološkog parka Zagreb.
Događanju su tako nazočili: Sanja Škrinjar,  direktorica županijske turističke zajednice Krapinsko – zagorske, gđa Petra Novak iz Termi Tuhelj i Dino Oreški iz  Dubrovačkih Vrtova Sunca, Igor Poznić stručnjak za digitalni marketing, Maja Zlokić iz Croatian Hotspots časopisa i portala hotspots.net.hr, te Stjepan Balent (T-portal).

DSC00992

Na Okruglom stolu gosti i sudionici dotakli su se različitih tema. Razgovaralo se otvoreno o problemima koji muče hrvatske start-upove i hrvatske turističke dionike koji su suočeni s izazovima čestih izmjena zakonskih regulativa. Prezentacije tvrtki Tehnološkog parka Zagreb bile su vrlo zanimljive jer su ilustrirale koliko je bitno pratiti trendove u novim tehnologijama kroz aplikacije i proizvode jer svako zaostajanje može turističku ponudu učiniti neadekvatnom a u turizmu je ključno ne zaostajati za konkurencijom.  
Zajednički zaključak je da unatoč svim problemima s kojima se bore i poduzetnici u uspješnim tvrtkama, postoji pozitivna perspektiva i potencijal koji se realizira sporo ali sigurno.

Uz samo bogatstvo i ljepotu Hrvatske koja se visoko pozicionirala na turističkoj mapi svijeta, inovativne proizvode koji mogu dodatno poboljšati turističku ponudu,definitivno ne treba tražiti van Hrvatske jer dobrih ideja imamo i kod kuće.

Više: RAZA