Hot Spots destinacije

Promocija Splitsko – dalmatinske županije od Londona do Stockholma

[:HR]

Predstavljanje na 18 sajmova u Hrvatskoj i inozemstvu

Srednja Dalmacija očekuje rekordnu sezonu

Da su turistički sajmovi, a naročito oni relevantniji, izvrsna podloga za dodatno jačanje imidža destinacije i informiranje klijenata, dobro znaju čelni ljudi turizma Splitsko-dalmatinske županije! Oni su ocijenjeni i kao izvrstan teren za predstavljanje novih proizvoda, provođenje marketinških aktivnosti, te prezentiranje novosti u vezi s regijom kao turističkim odredištem.

Biciklizam

Za potporu širokog dijapazona aktivnosti i sredstava vezanih za sajmove bit će izdvojeno čak 400.000 kuna, a planiraju se nastupi na 7 sajmova u sklopu štanda HTZ-a, 3 sajma na domaćem tržištu u suradnji s lokalnim turističkim zajednicama, te suizlaganje na 8 specijaliziranih sajmova zajedno sa TZŽ Dalmacije.

fb_2

SAMOSTALNI SAJAMSKI NASTUPI – OD LONDONA DO STOCKHOLMA

London, Lyon, Pariz, Barcelona i Dusseldorf tek su neki od gradova-domaćina frekventnih sajmova na kojima TZ Splitsko-dalmatinske županije namjerava samostalno nastupiti u suradnji sa turističkim zajednicama Zadarske, Šibensko-kninske, Ličko-senjske i Dubrovačko-neretvanske županije.

1017472_499727126805408_946396047_n

Londonski Destination održan 29. siječnja posebno je atraktivan zbog pokroviteljstva čuvenog „Timesa“, pa automatski implicira veliku medijsku pokrivenost, a Salon Mahana (27.02.-1.03.) u Lyonu izvrsna je prilika da se ispromoviraju kulturna i prirodna baština regije, mogućnost dolaska i boravka na otocima, kružna putovanja, kamping te privatni smještaj.

Bol franjevacki samostan

Regija će se predstaviti i na SITC-u u Barceloni (17.-19.04.) gdje je protekle godine, zahvaljujući ponajviše popularnom serijalu „Game of Thrones“, naša zemlja prezentirana kao izvanredna filmska destinacija, a prisutna će biti i na sajmovima Caravan Salon u Dusseldorfu (4.- 6.09.) te Salone del Camper u talijanskoj Parmi koji se ubrajaju među najvažnije evente kamping industrije u svijetu.

fa_2

Listopadski Villagio turistico u Trstu i Senior Massan u Stockholmu događaji su kojima će se zaokružiti samostalni sajamski nastupi, koji dodatno potpomažu stratešku modifikaciju regije, a samim time i njeno pozicioniranje.

München 1

NASTUPI U SKLOPU ŠTANDA HTZ-A – DIREKTAN KONTAKT S POSLOVNIM PARTNERIMA

Izvrstan način za direktan kontakt s poslovnim partnerima, te kvalitetnu prezentaciju svog turističkog proizvoda, predstavljaju sajamski nastupi u sklopu štanda nacionalne turističke zajednice.

20150129_125358

Za navedene prigode TZ Splitsko-dalmatinske županije zakupila je vlastiti poslovni prostor sa informativnim pultom i ostalim pratećim sadržajima.

f

Sukladno pravilima, čelni ljudi županijskog turizma koordinirali su interese turističkih zajednica nižeg ustroja, te u suradnji s uredima TZ Makarske rivijere i grada Splita planiraju nastupiti na sajmovima u eminentnim europskim metropolama – od Beča do Berlina. 15. siječnja već je održan bečki Ferienmesse, a da su čelni ljudi izvrsno ocijenili da treba sudjelovati na ovom događaju, dokazuje velik interes austrijskih gostiju pokazan čak i za razdoblje predsezone, dok su najveći austrijski turoperatori povećali broj stranica posvećenih Hrvatskoj u svojim novim katalozima.

fc_1

Sajmovi ITB (4.-08.03.) u Berlinu, a naročito munchenski FREE (18.-22-02.) za Splitsko-dalmatinsku županiju od iznimne su važnosti, zbog tradicionalno velikog broja njemačkih, a napose bavarskih gostiju, dok ništa manje relevantan nije bio ni FESPO u Zurichu (29.01. – 1.02.), na kojem je regija predstavila turističke proizvode poput aktivnog odmora, nautike i kulturnog turizma.

The Heart Of Adriatic - f
Video Heart of the Adriatic

Turistička zajednica Splitsko -dalmatinske županije predstavlja se na sajmovima sa promotivnim video sadržajima

Osim izravnih linija iz Zuricha prema Splitu, a od ove godine i otoku Braču, ovom su prigodom Švicarcima predstavljena i domaća bračka vina! Turistička ponuda Makarske rivijere  i Srednje Dalmacije zablistala je i na velikom praškom Holiday World-u (19. – 22.02.), te na bratislavskom SLOVAKIATOUR-u (29.01.- 1.02.), jednom od najreprezentativnijih događaja ovog tipa u Europi.

Riva noću; autor Ante Verzotti

ATRAKTIVNI DOMAĆI SAJMOVI

U suradnji sa suizlagačima – Turističkim zajednicama Zagore i Splitsko-dalmatinske županije, planira se nastup i na popularnim splitskim sajmovima – sve posjećeniji GAST (4.-8.03.), uvijek atraktivan Croatia Boat Show u svibnju te Adriatic Gastro Show (19.- 22.02.).

Ogromna posjećenost turističkih sajmova najrazličitijih tematika, pokazuje da je broj gostiju koji dolaze do informacija neposrednim kontaktom na sajmu još uvijek iznimno visok. A pored ovako dinamičnih promotivnih aktivnosti, nema nikakve sumnje da će Srednja Dalmacija u ovoj godini dočekati goste s još kvalitetnijom i sadržajnijom ponudom!

image-f4268f2a4806ee0d48be5ef8b227e68c2793e02066f590b8af92da551b91c54f-VInozemne partnere itekako zanima ponuda aktivnog odmora

Sponzorirani članak

Foto: dalmatia.hr, croatia.hr[:]