• hr

Terme Olimia i Terme Tuhelj i dalje u vrhu wellness i SPA turizma Hrvatske i Slovenije

[:HR]Na konferenciji za novinare Terma Olimia i Terma Tuhelj, direktor Terma Olimia d.d. Florjan Vasle, prokurist Terma Olimia d.d Vasja Čretnik i direktorica Terma Tuhelj d.o.o. Ivana Kolar, predstavili su rezultate poslovanja u prvih 9. mjeseci 2015. godine kao i brojne novitete i planove za daljnje poslovanje.

NIVE1364

I dalje u vrhu wellness i spa turizma Slovenije i Hrvatske

ENOTA ARHITEKTI ORHIDELIA PODCETRTEK 2009

ENOTA ARHITEKTI ORHIDELIA PODCETRTEK 2009

Terme Olimia i Terme Tuhelj poslovanje vode strategijom stalnog razvoja i unapređenja –  sustava poslovanja, infrastrukture te ponude i širine svojih usluga te s vizijom razlikovanja od sličnih usluga i drugih turističkih centara. Sukladno tome, i u prošlom razdoblju ulagali su u kapacitete i razvoj novih kvaliteta te ostvarili odlične rezultate.

NIVE1589

U Termama Olimia u prvih 9. mjeseci ostvareno je 64.230 dolazaka što je za 2,2% više nego u istom periodu lani te je ostvareno i 237 968 noćenja u 2015. Terme Olimia ostvarile su 12.824.760 prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine što je 2% više nego 2014. godine.
U ukupnoj strukturu bilježe porast stranih gostiju: u wellness hotelu Sotelia**** ugostili su 73,8% stranih gostiju, u hotelu Breza**** 50,2%. U 2015. godini ističu  povećanje broja gostiju iz Francuske, Gruzije, Austrije, Srbije, Hrvatske i Crne gore.

NIVE1772

Velik iskorak u rezultatima bilježi kupališni segment (Aqualuna, Termalija i Orhidelia) gdje je Terme Olimia posjetilo je 124.548 komercijalnih kupača u prvih 9. mjeseci 2015. što je 12,9% više nego u istom periodu 2014. godine. Tome su uvelike pridonijeli i dani otvorenih vrata početkom ljeta (10.-14.06.) kada je Aqualunu posjetilo više od 7 500 kupača koji su kroz 4 dana potpuno besplatno mogli uživati u raznovrsnoj ponudi. To je Aqualunu svrstalo u sam vrh slovenskih kupališta (Naj kupalište 2015.), a nagradama pridodaju i nagradu za naj wellness (Wellness Orhidelia – 6. godina za redom).

NIVE1735

Zbog iznimnog poslovanja, inovacija te ulaganja u poslovanje, FIJET Slovenija dodijelio je Termama Olimia i općina Podčetrtek, Kristalni triglav za vidljiva dostignuća u slovenskom turizmu.

NIVE1451

U Termama Tuhelj u prvih 9. mjeseci ostvareno je 27 534 dolaska što je za 5,2% više nego u istom periodu 2014. godine te je u prvih 9. mjeseci ostvareno 64 315 noćenja. U 2015. godini ostvareno je 4.465.000 euro prihoda u prvih 9. mjeseci 2015. godine što je za 7,5% više nego lani. Domaći gosti su i dalje najbrojniji gosti u Hotelu WELL**** i čine 50-tak posto svih gostiju.

Hotel_Well,_exterior-6417
Najveći broj domaćih gostiju je iz Zagreba te iz Istre, a možemo istaknuti da ima nešto više individualnih gostiju, a manje organiziranih grupa, i taj trend raste što ukazuje da je atraktivnost Terma Tuhelj kao destinacije za idealan wellness odmor na visokom nivou.

NIVE1259Drugih 50% gostiju čine stranci, od kojih su i dalje najbrojniji gosti iz Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije te BiH, a u srpnju i kolovozu ih ima i iz Belgije, Danske, Luksemburga, Nizozemske, Kanade, Francuske, Israela, Litve, Novog Zelanda, Kine, Koreje i drugih europskih i svjetskih destinacija. Porast stranih dolazaka vezan je uz internacionalizaciju poslovanja čime su Terme Tuhelj postaje jedna od svjetski poželjnih destinacija.

NIVE1237

Osim povećanja dolazaka stranih gostiju, u Termama Tuhelj, bilježi se i porastu komercijalnih kupača. Vodeni planet posjetilo je 131 314 komercijalnih kupača u prvih 9 mjeseci što je 8,3% više nego u  prvih 9 mjeseci 2014. Kako Vodeni planet sada broji 11 godina svog poslovanja, u periodu od 2005. do 2015., najpoznatije kupalište posjetilo je 2.382 820 kupača. Konstantno ulaganje u različitost sadržaja te kreiranje zanimljivih sadržaja i evenata na Vodenom planetu, utjecalo je ne samo na povećanje broja kupača nego i je prepoznato i od strane strukovnjaka tako da su Terme Tuhelj bez obzira na novu i moderniju konkurenciju, ponosni vlasnici 2. nagrade u kategoriji  Atrakcija godine, podkategorija Rekreacija i zabava koja je dodijeljena na ovogodišnjim Danima turizma u Poreču.

Investicije i noviteti 2015./ 2016.

NIVE1101

Terme Olimia za 2016. godinu pripremaju renovaciju wellness hotela Sotelia****s čija se investicija procjenjuje na 1 mio eura te se završetak radova planira do kraja 2016. godine.
U 2017. godini planira se rekonstrukcija bazenskog kompleksa Termalija.

NIVE1589

Terme Tuhelj unaprijedile su svoje kapacitete uređenjem kampa gdje su se uredile sanitarne prostorije  i ostala infrastruktura i za zimsko poslovanje. Uredili su već osnovne preduvjete za daljnji razvoj kampa u Termama Tuhelj te cijeli kamp pripojili na postojeći pročišćivač otpadnih voda, ali i omogućili kvalitetniju infrastrukturu svake parcele. Paralelno uredio se i animacijski otok da bi se posjetiteljima Vodenog planeta pružila zabava kroz cijelu godina (zimska i ljetna pozornica s događanjima), a za 2016. se planira uređenje unutarnjeg kompleksa Vodenog planeta u iznosu oko 150.000 eura čime će se unaprijediti vodeni sadržaji.

Water-planet-Terme-Tuhelj-Croatia-6093_-_Kopija

Selfness – kontinuirana briga o gostima

Spa_opuštanje,_novi

Prateći trendove u termalnom i zdravstvenom turizmu, Terme Olimia i Terme Tuhelj koncipirale su nov trend u poslovanju – selfness. Programi su osmišljeni su tako da pojedinca prate u otkrivanju najboljeg u njemu samom i podržavaju ga pri ponovnom uspostavljanju ravnoteže između fizičkog, emocionalnog i duhovnog nivoa. Izvođači programa s gostima uspostavljaju osoban, partnerski odnos, jer je upravo povjerenje ključno za postizanje rezultata. A sve se odvija kroz odmor, opuštanje, kretanje, zabavu i učenje, nenametljivo i lagano, ali s odlukom za promjenu. Gosti na svom selfness putovanju mogu upoznati različite tehnike vježbanja koje mogu primjenjivati kod kuće, saznati zašto je vježbanje u termalnoj vodi zdravo za organizam, zašto je dobro piti termalnu vodu, kako pravilno koristiti saunu, koji wellness tretmani im pomažu u regeneriranju kože te podizanju energije te što je to vitalna hrana, kako je pripremati kod kuće i koje začine i ulja koristiti u svakodnevnoj prehrani. Kako bi se gosti bolje upoznali sa samim selfness-om organiziraju se i posebni energetski selfness dani i vikendi gdje su gostima na raspolaganju brojne besplatne radionice. Promjenom navika u životu utječe se na poboljšavanje psiho-fizičkog razvoja svakog pojedinca, a u Termama Olimia i Termama Tuhelj učimo goste kako prihvatiti sebe te kako kvalitetnije živjeti. U selfness proces uključeni su i djelatnici koji služe kao primjer gostima te im pomažu da na što jednostavniji način prihvate pozitivne promjene u svom životu.

Experience-Terme-Tuhelj

Fotografije: Turistička zajednica Krapinsko – zagorske županije i www.terme-tuhelj.hr

Promo 24.10.2015.

Zagorje_Logotipi-1[:]

shares