Aktualno

Promocija knjige Brian Ventrudo & Terry Hancock – The Armchair Astronomer, Volume 1: Nebulae

[:HR]

Astronom amater, 1. dio: Maglice

Istaknuti prijatelj astronomskog daruvarskog društva Kumova slama, Terry Hancock, čije prekrasne astrofotografije možete vidjeti na 10 dana astronomije, uložio je veliki trud te u suradnji s Brianom Ventrudom napisao knjigu o maglicama koje se zove The Armchair Astronomer, Volume 1: Nebulae (Astronom amater, 1. dio: Maglice).

Terry je o astronomiji počeo učiti pod tamnim nebom australskih prostranstava u Sjevernoj Victoriji a danas se njegove fotografije često objavljuju u astronomskim i ostalim časopisima i izlažu na međunarodnim izložbama. Kada se aktivno ne bavi astrofotografijom, Terry rado podučava buduće astronome amatere koji dijele njegovu ljubav prema fotografiranju neba i astronomiji.

Terryjevog prijatelja i kolegu Briana je prvi teleskop kojega je dobio kao petogodišnjak potaknuo da postane doktor znanosti, pisac, znanstvenik i edukator u području astronomije.

U knjizi koja će razveseliti i podučiti astronome amatere željne novih saznanja o tome kako funkcionira svemir možete vidjeti veliki broj astrofotografija u visokoj rezoluciji koje je uslikao Terry uz lako razumljive opise i objašnjenja koja je napisao Brian.

Izvor; AD Kumova slama