Aktualno

Održana konferencija ‘Turizam u doba booking portala’ u Splitu: ‘ internet marketing je neizostavan dio poslovanja svakog privatnog iznajmljivača’

[:HR]U petak 15. travnja u Splitu u hotelu Park, održana je konferencija pod nazivom ‘Turizam u doba booking portala“, u organizaciji Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i koncepta ITDE-e.

U prepunoj dvorani hotela Park, tražilo se mjesto više za sve one koji su htjeli slušati niz zanimljivih predavanja o novim trendovima u internet marketingu, aplikacijama za rezervacije, kako se bolje pozicionirati na booking portalima…obradile su se i teme vezane za ocjenjivanje smještajnih objekata, problemi s loših recenzijama…

Predavanja su bila namjenjena privatnim iznajmljivačima, hotelima, hostelima, turističkim agencijama, ali i svim drugim posjetiteljima iz turističkog sektora.

photo-388_1

Čak 80% ukupnog smještaja županije čine privatni iznajmljivači

Na samom početku konferencije posjetiteljima se obratio Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije te istaknuo kako je od ukupnih  180 tisuća kreveta u Splitsko – dalmatinskoj županiji, čak njih 140 tisuća u privatnom smještaju. Rekao je kako se sve veći broj iznajmljivača služi internet marketingom i na taj način postižu bolju korist. Ovo je samo jedna u nizu edukacija za privatne iznajmljivače. Do sada je Turistička zajednica izravnim putem educirala oko 3000 iznajmljivača, a indirektnim putem njih preko 10 tisuća.

Izradite kvalitetan profil na booking portalima

Održano je pet predavanja iz različitih područja internet marketinga: Marina Kovačević iz tvrtke AdProfis održala je predavanje s temom ‘Internetom do gostiju – oglašavanje,  internet marketing, Airbnb i društvene mreže. U svojoj prezentaciji je naglasila kako je od 15 najuspješnijih metoda oglašavanja, njih čak sedam besplatno, a za 11 nije potrebno imati vlastitu web stranicu. Pričala je i o najčešćim greškama iznajmljivača, važnosti izrade kvalitetnih profila na Facebooku i Airbnb-u. Marina Kovačević ujedno je i koautorica knjige ‘Internetom do gostiju’, prve takve koja govori o ovoj vrsti marketinga.

Nove aplikacije omogućavaju uštedu vremena i bolju organizaciju

Marko Mišulić iz tvrtke Rentlio  održao je predstavljanje Rentlio aplikacije – kako automatski upravljati rezervacijskim portalima, u svrhu uštede vremena i bolje organizacije. Predstavio je svoju aplikaciju namjenjenu privatnim iznajmljivačima koja nudi niz mogućnosti, a najvažnija mogućnost je sinkronizacija rezervacija na raznim booking portalima. U trenutku kada netko rezervira vaš apartman za jedan datum, automatski se ti dani zatvaraju na svim ostalim portalima na kojima je objekt oglašen.

edukacija privatni smještaj

I negativne recenzije uz dobre argumente se mogu ukloniti

Novinar i “Top contributor” portala Trip Advisor Ivo Šćepanović održao je predavanje na temu ‘TripAdvisor – kako ga vidi Top Contributor’. Pričao je iz perspektive onoga koji ocjenjuje mjesta koja je obilazio diljem svijeta. On je svojim recenzijama zaslužio titulu Top contributora na portalu Trip Advisor, te kao takvi njegovi komentari i recenzije vrijede više. Rekao je koliko negativne recenzije mogu utjecati na reputaciju nekog objekta, te da se uz dobre argumente i pomoć Trip Advisor customer službe mogu ukloniti.

Branka Duvnjak iz Google Adriaticsa predstavila je temu ‘Travel Trends: 4 Mobile Moments Changing the Consumer Journey’.

kontrast-15_1

Za prezentaciju objekta najvažnije su kvalitetne fotografije

S najvećim interesom i uz diskusiju popraćeno je predavanje Domagoja Rose iz Booking.com-a s temom ‘Trikovi za bolju vidljivost na Booking.com-u’.

Domagoj Roso pričao je o trikovima kojim se smještajni objekt može istaknuti na Booking.com-u, na najpopularnijem booking portal na svijetu te se kroz njegovo predavanje moglo saznati da na ovom portalu ima prijavljeno oko 2400 objekata iz Splita, a prosječna cijena apartmana je 100 eura po danu na godišnjoj razini… Najveći broj gostiju dolazi  iz Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, Španjolske, SAD….

Najbolja konverzija se postiže uz konkurentnu cijenu, korištenje promotivnih alata, uz ažurno unošenje cijena, akcija i raspoloživosti, uz dobru prezentaciju objekta uz kvalitetetne fotografije, odgovaranje na recenzije i pravilno obilježene sadržaje objekta. Opisi objekta moraju biti kratki i precizni, jer gosti ne čitaju duge tekstove. Istaknuo je kako je najvažnije od svega angažirati profesionalca za izradu fotografija u visokoj rezoluciji, označiti što fotografije prikazuju, fotografirati sobu iz različitih kutova i obvezno dodati fotografiju uredne kupaonice.

Istaknuo je kako se 20 % ukupnih rezervacija u Splitu ostvari za vrijeme Ultra festivala, kada cijena smještaja dosegne prosječnih 180 eura po danu.

 [:]