• hr

Rekordne turističke brojke u Splitsko – dalmatinskoj županiji! Veliki porast broja dolazaka gostiju iz Južne Koreje!

[:HR]Sudeći prema aktualnim brojkama, turizam Splitsko-dalmatinske županije u predsezoni oborio je sve rekorde, a njeno središte – grad Split,  istaknuo se kao najposjećeniji. Najbolji pokazatelj porasta u broju posjeta i noćenja upravo su brojke.

Splitsko-dalmatinska županija tako je u prvih pet mjeseci 2016. godine ostvarila je povećanje broja dolazaka domaćih gostiju od čak impresivnih 12%, i povećanja broja dolazaka stranih gostiju od 4 % u odnosu na isto razdoblje 2015. godine.
Strani gosti ostvarili su 867.934 noćenja, što je porast od ukupnih 9% posto161.815 dolazaka ostvarili su domaći gosti,  2 % više nego u istom razdoblju prošle godine.

brac-bol2-1365x768

Najveći broj noćenja u razdoblju siječanj – svibanj 2016. godine ostvaren je u hotelskom smještaju (637.616) i objektima u domaćinstvu (234.368). U spomenutom razdoblju najveći broj dolazaka sa stranih tržišta ostvarili su Nijemci (37.711), turisti iz Južne Koreje (21.628), turisti iz BIH (19.470) i turisti s tržišta UK (18.821). Istovremeno najveći broj noćenja zabilježili su također Nijemci, turisti iz BIH, turisti s tržišta UK i Francuzi.

hvar

Rekordni svibanj!

U svibnju 2016. godine u Splitsko – dalmatinskoj županiji ostvareno je 180.411 ukupnih dolazaka domaćih i stranih gostiju, što je porast od 10% u odnosu na isto razdoblje prošle godine, te 634.731 ukupnih noćenja što čini porast od 11 %.

festival klapa supetar 2015

Zbog realityja i mega popularne serije “Game of Thrones” korejski turisti poludjeli za Splitom i Splitsko – dalmatinskom županijom!

Njemački gosti standardno su prvi po broju dolazaka u predsezoni. U usporedbi s prethodnim godinama primjećuje se povećanje broja dolazaka korejskih turista.

Osim što Korejci prate planetarno popularni serijal “Game of Thrones”, u Koreji je izrazito popularan reality šou ‘The Romantic in Croatia’ koji su producirali kreatori prvog južnokorejskog realityja ‘2 Days & 1 Night’ prikazivanog na tvN-u.

dioklecijanova straža_7

Šou je toliko oduševio tamošnju publiku da korejski turisti dolaze u sve većem broju. Tijekom desetodnevnog putovanja Hrvatskom snimalo se u Zagrebu, Plitvicama, Dubrovniku i Splitu. U realityju su sudjelovale najpopularnije korejske zvijezde poput Lee Seung Gija.

dioklecijanova straža_8

Američki turisti prvi, Korejci drugi!

U razdoblju od siječnja do svibnja 2016. godine južno korejski gosti nalaze se na drugom mjestu po broju dolazaka stranih gostiju u Split, odmah nakon gostiju iz SAD, koji bilježe 10.034 dolazaka i 23.093 noćenja. U razdoblju od siječnja do svibnja 2016. godine Južnokorejski gosti zabilježili su 8.838 dolazaka i ostvarili su 11.476 noćenja.

Zanimljivo je koliko znanja imaju korejski gosti o hrvatskim odredištima. Dolaze individualno i u grupama (najčešće kruzerima). Oduševljeni su našim prirodnim ljepotama, zanima ih kultura, povijest, gastronomija… Od lokaliteta najatraktivniji im je Peristil, Dioklecijanovi podrumi i prostor “Ispod ure” jer su u jednom od tamošnjih apartmana snimali kadrove spomenutog realityja.

sajam_vina7-200516

Iznimno su pristojni, ukazuju veliko poštovanje prema našoj zemlji, uglavnom su mlađe životne dobi… jako snalažljivi, do traženih informacija najčešće dolaze internetom, iznajmljuju automobile po gradu. Vole jesti po našim konobama, smatraju da su hrvati iznimno gostoljubljivi narod.

Jedina “mana” im je kako navode hotelijeri i privatni iznajmljivači, što kratko ostaju.
Razlog tome je što Korejci imaju kratke godišnje odmore, svega desetak dana, i u tom kratkom vremenu žele obići sve hrvatske bisere. Kupuju suvenire, delicije, marame, i druge sitnice za uspomenu.

_MAX7013_1

Izvanredni rezultati produkt su višegodišnjeg brendiranja Srednje Dalmacije i Splita, zajedničkih rada i promotivnih akcija TZ grada Splita i TZ Splitsko – dalmatinske županije, te zalaganja svih djelatnika u turizmu. I ova 2016. sezona pripremljena je sa naprednim oblikom marketing miksa internet oglašavanja, sajmova, brojnih novinara i agenata koji su posjetili grad Split i županiju.

Foto: arhiva TZ, HS[:]

Shares