Aktualno

Fantastične najave za Ultra Europe 2016. – čak 160 DJ-eva za najveći elektronski spektakl u Europi!

GRAD SPLIT I SPLITSKO-DALMATINSKA ŽUPANIJA – ULTRADOBRE DESTINACIJE ZA SJAJAN FESTIVAL

 

BREND KOJEM NE TREBA POSEBNO PREDSTAVLJANJE. Famozna Ultra, koja je posljednjih godina zaživjela kao vrhunski splitski, županijski (ali i nacionalni!) turistički proizvod, brend je koji govori za sebe! Zahvaljujući atraktivnim lokacijama (uz Poljudsku ljepoticu, tu su i otok Brač, Amfora na Hvaru i Fort George na Visu!), te vrtoglavom line up-u od čak 160 DJ-eva, načičkanom zvjezdanim imenima poput inače umirovljenog, ali za Ultru uvijek raspoloženog Carl Coxa, Davida Guette, Afrojacka, Armina van Burena, Martin Garrixa-a, a ove godine i Dead Mouse-a, bombastičan glamur u samoj je srži Ultre, pa se tako i ovog pakleno vrućeg srpnja u grad slijevaju rijeke mladih iz čitavog svijeta.

europe-lineup-final

Po riječima organizatora, Ultra počinje od momenta njihova dolaska u destinaciju, što nam odaje i tek letimičan pogled na staru gradsku jezgru Splita  – mladi sa svih kantuna balote zemaljske razgledavaju impozantnu arhitekturu, s guštom kušaju naše delicije i specijalitete, ili pak šopingiraju u Marmontovoj! „Ovakvo što nigdje nismo vidjeli!“ – najčešća je izjava mladih gostiju koje oduševljava jedinstven spoj prirodnih ljepota, atraktivnih lokacija za razgled i sjajne domaće hrane! Na Ultraše na splitskom Poljudu čeka čak 40 kućica, 50 šatora i 900 metara šankova, a zbog sveprisutne terorističke prijetnje u svijetu, i mjere sigurnosti podignute su na izuzetno visoku razinu. Broj redara i zaštitara u odnosu na prošle godine značajno je povećan, oko čitavog prostora festivala postavljene su dvostruke ograde, a izvan i unutar festivalskog prostora bit će pojačan policijski nadzor.

ULTRA JOŠ MOŽE RASTI. Na nedavno održanoj press konferenciji, na kojoj su sudjelovali organizatori festivala i čelni ljudi gradskog i županijskog turizma, direktor županijske turističke zajednice, Joško Stella rekao je koliko je Ultra doprinijela vidljivosti Hrvatske na svjetskoj turističkoj mapi. Pomogao je ovaj festival brendiranju, ne samo grada Splita i Splitsko-dalmatinske županije kao atraktivne destinacije za odmor, već i cijele države! Gosti iz preko 140 svjetskih država koji zahvaljujući Ultri sada veoma dobro znaju za Hrvatsku, njeni su dobrovoljni promoteri širom svijeta. Direktorica turističke zajednice grada Splita, Alijana Vukšić, istaknula je doprinos manifestacije brendiranju destinacije u svjetskim okvirima. Te istaknula kako je primjerice na području grada Splita, prije Ultre postojalo 14.623 registriranih kreveta, dok ih je sada više od 23.612!

Iskusno turističko oko u posjetiteljima Ultre prepoznaje goste koje treba privući i zadržati – naime, oni ne konzumiraju samo ponudu Ultre, već i potroše više od 125 eura u samoj destinaciji, što je srednja vrijednost potrošnje kongresnog gosta! Ovakve goste poželjno je vratiti u destinaciju, zbog čega im je potrebno ponuditi i druge manifestacije i sadržaje.

IMG_7727_1

Po riječima savjetnika ministra turizma, gospodina Ive Bašića, Ultra je proizvod koji daje visoku dodanu vrijednost i nemjerljivi promotivni efekt, a i pomaže državi kao turističkoj destinaciji da se odmakne od dominantnog „sunce i more“ proizvoda u koji će se i dalje ulagati, ali sa željom da on ne prevladava u strukturi motiva dolaska gosta u Hrvatsku. Organizatori se stoga nadaju da će ovaj sjajan festival koji će se i ove godine natjecati za titulu manifestacije godine, pored grada Splita, te gradske i županijske turističke zajednice, biti više prepoznat i afirmiran i na državnoj razini!

_MAX7883_1

FANTASTIČNE BROJKE U SPLITU I SPLITSKO – DALMATINSKOJ ŽUPANIJI

ZASLUŽENE LOVORIKE. Sjajna Ultra odlična je prilika da se nadovežemo na fantastične turističke brojke kojima se mogu pohvaliti kako grad Split, tako i čitava Splitsko-dalmatinska županija. Prema podacima sustava eVisitor, na području TZG Split u lipnju je ostvareno 67.291 turističkih dolazaka i 191.032 noćenja, što je 25% više dolazaka i 31% više noćenja u odnosu na lipanj prethodne godine. U prvih 6 mjeseci tekuće godine ostvaren je 173.281 dolazak  i 452.748 noćenja (21% više u dolascima i 23% više u noćenjima u odnosu na isto razdoblje prethodne godine), a u navedenom razdoblju grad su u najvećem broju posjetili gosti iz Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a i Njemačke.

dioklecijanova-straža_1

Što se tiče same Splitsko-dalmatinske županije, u lipnju 2016. ukupno je ostvareno oko 334 tisuće dolazaka domaćih i stranih gostiju, što je porast od 6 posto u odnosu na mjesec lipanj 2015. godine. Pri tome je evidentirano oko 1,6 milijuna noćenja domaćih i stranih gostiju, a što je porast od 8 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Omiški gusari str 04

U prvih pola godine u županiji se odmaralo 649 tisuća turista, što je 6 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, te je ostvareno oko 2,7 milijuna noćenja, odnosno 9 posto više nego 2015. godine. Pozitivnom trendu rasta turističkog prometa najviše su pridonijeli strani turisti kojih je došlo oko 565 tisuća ili 6 posto više nego u istom razdoblju prethodne godine, a porast od 10 posto ostvarili su i sa približno 2,5 milijuna noćenja.

Foto: Tz Split, Tz SDŽ, Ultra