Izvrsne reakcije s WTM-a u Londonu: Sve veći interes britanskog tržišta za Srednju Dalmaciju, nakon pauze od osam godina Thomas Cook uvodi prvu direktnu liniju za Split!

img_9854

U protekle dvije godine u Splitsko – dalmatinskoj županiji, 50% više dolazaka gostiju s britanskog tržišta

Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije, nakon iznimno uspješne sezone, nastavlja sa jakim angažmanom u cilju postizanja još boljih turističkih rezultata u 2017. godini, a što im sudeći po dosadašnjim rezultatima, jako dobro ide za rukom. Tako se ove godine predstavila se na World Travel Market-u, najvažnijem svjetskom sajmu turizma u Londonu  zajedno sa  Turističkom zajednicom grada Splita.

Značaj predstavljanja na World Travel Marketu u Londonu ponajprije se očituje u velikoj važnosti ovog sajma za svjetsku industriju putovanja; u njegova četiri dana održalo se preko 500 raznih seminara, prezentacija i događanja, svoju turističku ponudu predstavilo je preko 200 zemalja, a sve prati preko 3 000 novinara. Tijekom održavanja sajma na desetke tisuća njegovih posjetitelja upoznalo se s raznolikom paletom turističkih proizvoda zemalja diljem svijeta i najnovijim svjetskim turističkim trendovima.

Omiš-Ac

Nezapamćen interes za grad Split i Splitsko – dalmatinsku županiju

Nezapamćen interes za Splitsko – dalmatinsku županiju iznenadio je i same djelatnike i čelne ljude županijske i gradske turističke zajednice. Hotelijeri i agencije iz županije iskoristili su ovo prestižno poslovno događanje za poslovne susrete s partnerima. Osim turističkih agencija, zabilježen je i izniman interes stranih avio kompanija koje je zanimalo sve o Zračnoj luci Split, te Splitsko – dalmatinskoj županiji i gradu Splitu kao hit destinaciji.

SPLIT

Upućene u brojke rekordne turističke sezone u Splitsko – dalmatinskoj županiji,  nimalo ne začuđuje činjenica da vlada sve veći interes za turizam Srednje Dalmacije.

“U 2016. godini Splitsko – dalmatinska županija bilježi povećanje gostiju od 29% s britanskog tržišta, a 2015. god preko 25%, dakle u dvije godine imamo preko 50% povećanje dolazaka s britanskog tržišta, i ono što je najvažnije očekujemo daljnje povećanje s obzirom na veliki interes avio prijevoznika i agencija koje dolaze s britanskg tržišta u u Splitsko – dalmatinsku županiju”, istaknuo je direktor županijske turističke zajednice, Joško Stella, te dodao kako je bitno naglasiti da je rast s britanskog tržišta, rezultat rada svih turističkih djelatnika Splitsko – dalmatinske županije.

img_9847_1
Turistička zajednica prisutna je na najmanje dva sajma turizma u Londonu, WTM-u i Destinations sajmu, na kojima organizira nekoliko prezentacija za agente i novinare, te putem brojnim marketinškim akcija, društvenih mreža, you tube kanala nastavlja s promocijom na britanskom tržištu.

London SD županija 2

Tako je složbeni Youtube kanal Splitsko – dalmatinske županije ostvario 6 miljuna pregleda, facebook stranica ima preko 435.000 fanova, što sve utječe na porast dolazaka sa britanskog tržišta.. Joško Stella, još nam je dodao kako su na sajmu u Londonu ostvarili dodatne pregovore sa avio kompanijama konkretno Jet2.com a početkom 2017. imat ćemo posebnu prezentaciju za avio prijevoznika Thomasa Cooka koji leti prvi put za Split nakon pauze od osam godina.

TZ-Split-Splitska-riva1

Turistička zajednica grada Splita, na sajmu u Londonu, predstavila je svoj najvažniji zimski projekt – Advent u Splitu, dobitnika nagrade “Simply the best” za najbolji turistički proizvod i projekt od iznimne turističke važnosti, koju svake godine dodjeljuje Udruženje hrvatskih putničkih agencija – UHPA. Direktorica turističke zajednice grada Splita, Alijana Vukšić, ukazala je na veliki interes avio kompanija, turističkih agencija i gostiju koji su kroz 4 dana sajma posjetili štand, za Split – sve popularniju destinaciju, što daje Splitu mogućnost da optimistički promišlja turističku budućnost, te se profilira kao destinacija za sva godišnja doba.

Dodala je kako se nada da će ovogodišnji Advent ostvariti još bolje rezultate od rekordne prošle godine. Splitski Advent trajati će od 26.11.2016. – 7 .1.2017 godine , a na programu su brojna zabavna i kulturna događanja, promocije… Istaknula je i dobru suradnju sa partnerima:  Croatia Airlinesom, Hrvatskim željeznicama, Plovputem, Splitskom bankom i Konzumom, koji su omogućili da zajednički osmisle brojne projekte i događanja u sklopu Adventa, te osiguraju pomoć i nagrade za djecu s posebnim potrebama.  Za vrijeme trajanja splitskog Adventa svi gradski trgovi ponovno će biti oživljeni, a događanja će se odvijati na Prokurativama, Rivi i Voćnom trgu. Prezentacija Adventa organizira se u Sarajevu, Zagrebu i Ljubljani.

Foto: Tz Split, Tz SDŽ

Shares