• hr

Grad Split – turistički uspjesi kao izazov i smjernice za buduće djelovanje

Jučer 15.12.2016., u hotelu Park u Splitu, održana je svečana skupština TZ Grada Splita predvođena predsjednikom Turističke zajednice  g. Ivom Baldasarom i direktoricom Turističke zajednice grada Splita, Alijanom Vukšić.
Kako je istaknuto, očekuje se nova turistička godina u u kojoj se pred turističke djelatnike i kreatore turističke ponude, postavlja veliki izazov nastavka razvoja Splita kao turističke destinacije u skladu s održivim razvojem destinacije i trendovima na svjetskom turističkom tržištu.
Grad Split ponovno broji jednu od najuspješnijih turističkih sezona do sada, što potvrđuje podatak da je na području TZG Split od siječnja do listopada 2016. ostvareno 563.614 dolazaka (26% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine) i 1.749.735 noćenja (33% više u odnosu na isto razdoblje prošle godine).

unnamed-medium

Glavni kreatori ove uspješne turističke slike upravo su splitski hotelijeri, ugostitelji, agencije, svi turistički djelatnici i mediji. Brojna međunarodna i domaća priznanja pripala su upravo turističkim djelatnicima i subjektima turističke ponude Splita. Dodajmo tome i uložene napore ka organizaciji brojnih manifestacija i potporama, s naglaskom na događanja u pred i podsezoni, a za koje se ispostavilo da su sve veći motiv dolazaka turista u destinaciju, Split je u proteklih par sezona odradio lavovski posao vezan za jačanje pozitivne slike destinacije sa brojnim mogućnostima i uspio se profilirati od tranzitnog grada, u prvorazredan turistički doživljaj. I to ne samo ljeti.

img_0470-medium-medium

Promidžba i razvoj cjelogodišnjih turističkih proizvoda

Program rada Turističke zajednice grada Splita za 2017. godinu temelji se na provedbi marketinških aktivnosti turističke promidžbe grada Splita i razvoju cjelogodišnjih turističkih proizvoda. Dobar primjer su kongresi i studijska putovanja koja se realiziraju u pred i posezoni, samo u 2016 godini, podržano ih je više od dvije stotine. Namjera im je osnažiti koordinaciju sa svim institucijama i dodatno uključiti lokalne zajednice u osmišljavanje turističkih proizvoda.
Sljedeće godine nastavlja se izdašna edukacija turističkih djelatnika, osobito privatnih iznajmljivača, od tečajeva engleskog jezika do podučavanja o svim segmentima poslovanja turističkih objekata. S obzirom da je sigurnost odlučujući faktor odabira putovanja u određenu destinaciju, namjera je  zadržati sliku Splita kao sigurne destinacije i olakšati komunikaciju turista i djelatnika ključnih za održavanje sigurnosti u gradu. Stoga će se organizirati i edukacije za ostale ključne dionike, primjerice policijske djelatnike.

unnamed-1

Veliki broj aktivnosti nastavlja se i u budućnosti, a ujedno se uvode i novosti u poticanju razvoja proizvoda u skladu s trendovima na turističkom tržištu s naglaskom na interese lokalne zajednice i održivi razvoj destinacije. Izrada Strateškog marketing plana u suradnji s Ekonomskim fakultetom u Splitu, koji uključuje rezultate provedenih istraživanja na turistima, lokalnoj zajednici, turističkim djelatnicima i predstavnicima institucija, donijeti će brojne odgovore u daljnjem kreiranju marketinških aktivnosti. U suradnji sa svim dionicima turističkoga sektora, tijekom 2017. godine krenuti će se u realizaciju marketinških aktivnosti definiranih Marketing planom  do 2020. godine. Tijekom 2016. godine, započeta je primjenja koncept DMO, a nadograđivat će se i sljedeće godine. Destinacijski menadžment nastaje i razvija se uključivanjem različitih sektora, grupa dionika i partnera – državnih agencija, lokalnih zajednica, poslovnih klubova i udruženja – koji timskim radom, svaki iz svoje perspektive, ostvaruju zajedničke ciljeve pojedine destinacije. U skladu s tim, Turistička zajednica grada Splita jačat će sustav destinacijskih turističkih doživljaja povezujući različite razvojne sudionike privatnoga i javnoga sektora. Povezivanje lokalnih sudionika ključno je u stvaranju međunarodno konkurentnog proizvoda.

unnamed-medium

Obarajući svoje turističke rekorde, Split je stao uz bok najpopularnijim  svjetskim turističkim destinacijama. Predsjednik i direktorica Tz grada Splita, iskoristili su priliku da priliku da zahvale svim turističkim djelatnicima i požele što više zadovoljnih gostiju i u nadolazećoj turističkoj godini.

img_7396_1

Čestitamo Splitu na sjajnim rezultatima koji su posljedica strpljivog višegodišnjeg promišljanja i djelovanja na “više frontova”. Koristeći se atraktivnom promidžbom, brojnim edukacijama, obilno uključujući kulturne resurse kao i vrijednosti naslijeđa ovog specifičnog grada poznatog po ljepoti i povijesti,uz sretnu sinergiju privatnih turističkih subjekata i ponude koja iz sezone u sezonu biva sve bolja, splitske brojke nisu slučajne. Želimo im puno uspjeha u daljnjem uspješnom radu.

dsc_1738_1

Naslovna fotografija: Ante Verzotti
fotografije: Tz grada Splita

www.visitsplit.com

facebook.com/touristboardsplit

Shares