• hr

Splitsko – dalmatinska županija očekuje najuspješniju turističku sezonu!

UŽURBANA VELJAČA ZA SPLITSKO-DALMATINSKU ŽUPANIJU: POČELE SU PRIPREME ZA USPJEŠNU TURISTIČKU PREDSEZONU!

Splitsko-dalmatinska županija, nacionalna turistička miljenica, ne spava na lovorikama – naime, iako smo kronološki tek na polovini veljače, pripreme za predsezonu ondje su već u punom jeku! Njihov neizostavan dio su nastupi županijske turističke zajednice na turističkim sajmovima, a njenim čelnim ljudima već sada stižu dobre vijesti – kretanja u splitskoj zračnoj luci obećavaju sjajnu sezonu!

USPJEH KOJI UJEDNO PREDSTAVLJA I ODGOVORNOST. Želeći prve goste dočekati sa što kvalitetnijom ponudom, te je savršeno uskladiti sa zahtjevima tržišta te aktualnim trendovima, TZ Splitsko-dalmatinske županije intezivno se posvetila obradi tržišta te marketinškim komunikacijama i stalnim kontaktima sa poslovnim partnerima u svijetu. Iako je pojačano zanimanje tržišta na kojima su do sada prezentirani turistički potencijali Srednje Dalmacije svakako laskav uspjeh, on ujedno predstavlja i obvezu – odgovornost da se ponuda održi na zavidnom nivou. A da se u tome itekako uspijeva, govore i najave ranijeg početka avio letova i njihov sve veći broj prema zračnoj luci Split!

DSC_0794

SVI BI U CVIT MEDITERANA. Da se regiji smiješi uspješna ljetna sezona, pokazuje podatak da se Zračnoj luci Split najavilo čak 55 avio prijevoznika iz europskih država, prvenstveno iz Njemačke, Velike Britanije, Francuske, skandinavskih zemalja i Španjolske. Pored dugogodišnjih avio-linija, uvedene su i neke nove, pa će zahvaljujući Aer Lingusu (Irska), KLM Cityhopperu (Nizozemska), Monarch i Thomas Cook Airlinesu (UK), Iberiji (Španjolska) te Red Wingsima (Rusija), superatraktivni svjetski centri poput Dublina, Amsterdama, Birminghama, Manchestera, Madrida i Moskve, splitskim gostima biti kao na dlanu…baš kao i sam Split posjetiteljima iz spomenutih gradova! Vratio se i prijevoznik Alitalia s letovima iz Rima, a među nove atraktivne linije spadaju i Marseille, Palma de Mallorca… Po svemu sudeći, Zračnu luku Split, koja je 2016. ostvarila porast od 17% u odnosu na prethodnu godinu, očekuje još jedna iznimna sezona!

eos 108

TURISTIČKI SAJMOVI – VAŽAN OBLIK MARKETINŠKOG KOMUNICIRANJA. Nastupi na najeminentnijim europskim turističkim sajmovima neizostavan su dio uspješne strategije za što bolju i posjećeniju predsezonu, pa će se tako Splitsko-dalmatinska županija predstaviti na nekima od najzvučnijih, poput onih u Munchenu, Beogradu i Berlinu!

Josko Stella
Joško Stella, direktor Tz Splitsko – dalmatinske županije

Bavarci, koji spadaju među najzastupljenije goste ove regije, jedan su od osnovnih motiva za nastup na sajmu u Munchenu (22.-26.02.2017.), čijih 1.200 izlagača iz 60 zemalja, te više od 110.000 posjetitelja bude velik profesionalni interes, ali jednako privlače pozornost i medija i publike. 1200 izlagača i više od 72000 posjetilaca karakteriziraju i iz godine u godinu sve uspješniji sajam u Beogradu (23.-26.02.2017.) gdje je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, u suradnji s turističkim zajednicama na području Makarske rivijere, također zakupila prostor u sklopu štanda HTZ-a sa info pultom i mjestom za poslovne razgovore turističkih gospodarskih subjekata. No, prava perjanica među sajmovima koju regija ima na svom „radaru“ je sajam ITB Berlin (8.-12.03.2017.) koji slovi za vodeću međunarodnu poslovnu burzu turizma. Budući da se na njoj predstavlja čitava paleta putovanja, odmora i zabave, važnost ove poslovne platforme za globalnu turističku ponudu samo je protekle godine prepoznalo gotovo 11.000 izlagača iz 180 zemalja. Tijekom pet dana održavanja zabilježeno je više od 113.000 stručnih posjetitelja, a događaj je popratilo čak 7000 novinara!

London SD županija 1

SPECIJALIZIRANI SAJMOVI – JOŠ JEDNA ŠANSA ZA ZABLISTATI. Kada smo svjesni atraktivnosti ponude aktivnog odmora regije, te činjenice da je nautički turizam ondje nedavno doživio pravi boom, ne čudi nas činjenica da čelni ljudi županijskog turizma ne žele propustiti ni sajam aktivnog odmora Fiets en Wandelbeurs ( 11.-12. 02.2017.), kao ni stochkolmski sajam nautike Allt för sjön (3. -12.02.2017.)! Na prvom će se događaju na zajedničkom štandu TZ Splitsko-dalmatinske županije predstaviti zajedno sa TZ Šibensko–kninske, Zadarske i Ličko–senjske županije; dok će na drugom nastupiti zajedno sa TZ Šibensko–kninske županije te ACI klubom koji će predstaviti svoju nautičku i turističku ponudu za 2017. godinu.

Foto: arhiv Tz Splitsko – dalmatinske županije, Tz grada Splita

Shares