• hr

Splitsko – dalmatinska županija, sve popularnija “Wine & Food” destinacija

Međunarodna konferencija SPLITB2B

Preko pedeset predstavnika turoperatora i turističkih agencija iz Hrvatske i svijeta, raspravljat će i dogovarati poslove na jedinstvenoj poslovnoj-turističkoj burzi SPLITB2B. Tema ovogodišnjeg skupa jest „Food & Wine“ turizam, a cilj privlačenje gostiju visoke platežne moći u periodu pred i posezone u RH.

od 18. do 21. listopada 2017. u hotelu Cornaro u organizaciji Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) održava se međunarodna konferencija i poslovna radionica turizma posebnih interesa SPLITB2B (Special Interest Tourism Workshop).

Image result for hotel cornaro

Riječ je o jedinstvenoj poslovno – turističkoj burzi u RH, B2B eventu za turizam posebnih interesa na kojem sudjeluje 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta od čega 38 iz RH i regije (predstavnici ponuđača) i 18 iz Albanije, Austrije, Belgije, Njemačke, Mađarske, Novog Zelanda, Švedske, Švicarske, Sjedinjenih Američkih Država i Ujedinjenog kraljevstva (predstavnici kupaca). Tema ovogodišnjeg skupa jest „Food & Wine“ turizam, a cilj uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći u periodu pred i posezone u RH.

Hrana i piće – sve češći motiv putovanja u destinaciju

Prema istraživanju booking.com-a čak 75% svjetskih putnika tvrdi da prilikom biranja odredišta za svoje sljedeće putovanje biraju destinacije prepoznatljive po hrani i piću. Zanimljivo je kako za više od trećinu (36%) svjetskih putnika hrana je ono što im ostaje u najboljem sjećanju još od prvog putovanja, a više od pola (54%) tvrdi da im je najbolji dio putovanja u novo odredište upravo kušanje lokalne hrane.

Splitsko – dalmatinska županija pravi je raj za gurmane, poznata po vrlo ukusnim, jedinstvenim jelima, od raznih morskih delicija, do specijaliteta karakterističnih za dalmatinsku Zagoru i ponudi vrhunskih vina. Bogata povijest ovog podneblja uspjela je sjediniti duh Mediterana, Orijenta i kontinentalne kuhinje u jednu doista posebnu i sve cijenjenu gastronomsku sredinu. Autohtone sorte vina srednje Dalmacije poput Plavca malog, Crljenaka, Kujunđuše, Bogdanuše… privlače sve više vinskih entuzijasta iz cijelog svijeta. Osim vina posjetitelje oduševljava ljepota prirode i ambijenta u kojem borave.

SPLITB2B usmjeren je ka poticanju razvoja i prodaje višednevnih složenih turističkih proizvoda (paket aranžmana, događanja i skupova) u Hrvatskoj, a sastoji se od edukativnog, promotivnog i poslovnog dijela. U edukativnom predviđena su predavanja eminentnih stručnjaka tematike „Food & Wine“ turizma, dok će se poslovni dio realizirati kroz trosatni B2B workshop uz punu i neovisnu informatičku potporu matchmaking software-a.  U promotivnom dijelu kupcima će na dvodnevnom fam tripu biti predstavljena Splitsko-dalmatinska županija kao turistička destinacija, a planiran je obilazak Splita, Omiša, Trogira, Klisa i otoka Brača.

“Cilj ovog skupa je je stvoriti dodanu vrijednost i aktivirati resursnu osnovu koju imamo, u kontekstu dovođenja novih turista, gostiju visoke platežne moći u periodu pred i posezone, te formiranje trajnih partnerstva između predstavnika ponude i potražnje. Radi se o zaljubljenicima u gastronomiju, turistima koji posjećuju destinaciju u periodu pred i posezone, radi zadovoljavanja neke svoje emocije, hobija,  potrebe…koji se realiziraju kroz kontekst hrane i vina. Prosječne cijene ovakvih aranžmana za period od 7 dana kreću se od 2000-3000 Eur. Radi se o gostima koji su kvalitetu spremni platiti, ne boje se istraživati, a mi smo tu da njihov motiv dolaska u destinaciju proširimo dodatnim sadržajima, programima aktivnog odmora, biciklizma, trekinga, šetnje, kulture, arheologije…  Kada se radi o hrani i piću, mi itekako imamo što za ponuditi, Dalmacija ide velikim koracima naprijed… još uvijek treba dosta raditi na poboljšanju infrastrukture, nedostaju kušaonice vina, uređeni pristupni putevi do vinograda, na čemu se radi, naši aduti su od klima, podneblje, ljudi… spomenut ću Zinfandel, kaštelanski Crljenak koji je postigao svjetsku slavu…jedan od elemenata ovog skupa je i predavanje o Zinfandelu” kazao nam je Jurica Glavina, predsjednik Udruge destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije i idejni autor projekta.

Organizator skupa je Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije, a njihovi vlasnici turistički profesionalci s višegodišnjim iskustvom u radu posebice u dijelu destinacijskog menadžmenta. Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, glavni pokrovitelj Hrvatska turistička zajednica, hotel partner Hotel Cornaro, airline partner Croatia Airlines, a pokrovitelji Hrvatska gospodarska komora i Turistička zajednica Grada Splita.

U sklopu eventa održat će se i okrugli stol na temu „Hrvatska – Wine & Food destinacija?“ na kojem će uz domaćina sudjelovati g. Alen Jerkunica – predsjednik Upravnog vijeća visoke škole Aspira, g. Joško Stella – direktor turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, g. Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice i g. Tonči Glavina – državni tajnik pri Ministarstvu turizma Republike Hrvatske.

Detaljnije informacije o svemu mogu se pronaći na web stranicama www.splitb2b.com.

Shares