• hr

Ni Rimac joj nije odolio! Novalja osvojila top brendove svjetske automobilske industrije!

Nakon reklame za Mercedes, BMW, Porche i Grand tour, promo video za novi električni hiperautomobil Rimac Automobila sniman je u Novalji

Osim što je popularno turističko odredište, Novalja je sve popularnija destinacija za snimanje reklama domaćih i svjetskih brendova kao i automobila iz najviše klase autoindustrije. Na tom prostoru bogatom mnogim tradicijskim i prirodnim ljepotama snimaju se modni editorijali, a upravo je hrvatsku Ibizu – plažu Zrče izabrao redatelj Alex Richanbach za snimanje filma „Ibiza“. Taj poznati redatelj, suprug još poznatije glumice Julije Roberts, u ranu jesen prošle godine na plaži Zrće snimao je kadrove u kojima je, uz mnoge hrvatske statiste, sudjelovao i fatalni Robb Stark, glumac iz popularne HBO-ve serije „Igre prijestolja“.

Nedavno je i popularni trojac Grand tour-a otkrio potencijale ovog mističnog otoka u svrhu atraktivnih reklama te se time Novalja polako pozicionira na mapi kao poželjno marketinško odredište za popularni advertise commercial.

 

No, da Novalja postaje sve traženija na karti snimanja reklama svjetskih uspješnica dokaz je i to što se na lokaciji državne ceste, popularno nazvane D106, od trajektne luke Žigljan prema Novalji, snimao i editorijal hiperjurilice poznatog automobilskog inovatora Mate Rimca. Prije njegova automobila, na tom su prostoru snimane reklame za nekoliko svjetskih auto brendova poput Mercedesa, BMW-a i Porchea.

Image result for rimac concept 2

C_Two se prilagođava vlasniku

Mega popularni Rimčev Concept Two (C_Two), koji je nedavno pokorio i sve svjetske automobilske premijere na automobilskom sajmu u Ženevi, izazvao je veliku pažnju Pažana, stanovnika Novalje, ali i svih ostalih koji su imali sreće i našli se na pravom mjestu u vrijeme na snimanju tog predivnog automobila.

Rimčev C_Two do 300 kilometara na sat dolazi za manje od 11,8 sekundi, a maksimalno dostiže brzinu od 412 kilometara na sat. Novost na vozilu je prepoznatljiv dizajn uz niz aerodinamičnih dodataka, što taj automobil smješta u rang najpametnijih i najpovezivijih automobila na svijetu. Taj električni automobil, čija cijena doseže vrtoglavih 1,7 milijuna eura, u potpunosti se prilagođava vlasniku i pruža mu neponovljivo iskustvo korištenja s On-board AI tehnologijom.

Novalja, ali i cijeli otok Pag postaje svojevrstan brend za snimanje takvih reklama te vrhunsko svjetsko odredište sedme umjetnosti.

Foto: Rimac, VisitNovalja

 

 

shares