• hr

Poznati svjetski blogeri otkrivaju ljepote Slavonije

Hrvatska turistička zajednica kreirala je posebni promotivni projekt „Visit Slavonia, Share Slavonia“, koji će se na društvenim mrežama provoditi pod hashtagom #VisitSlavonia i #ShareSlavonia. Riječ je o promociji fokusiranoj na blogove i društvene mreže Facebook, Instagram i Twitter pa će tako Slavoniju, njene turističke lokalitete, običaje i delicije od 6. do 10. srpnja doživjeti poznati svjetski blogeri i influenceri s ključnih emitivnih tržišta.

U provedbi projekta sudjeluju slavonske turističke zajednice te Turistička zajednica grada Zagreba gdje su influenceri i započeli svoj boravak u Hrvatskoj uz prigodan doček direktora Hrvatske turističke zajednice Kristjana Staničića i direktorice Turističke zajednice grada Zagreba Martine Bienenfeld.

U programu sudjeluju jedni od najpopularnijih blogera i influencera na tržištima Njemačke, Poljske, UK-a, Švedske, Belgije i Nizozemske, dok jedan od blogera dolazi čak iz dalekog Japana. Među blogerima je i Wojciech Tyluś iz Poljske, koji zajedno sa suprugom uređuje blog CroLove. Riječ je o blogu koji je u potpunosti posvećen Hrvatskoj te koji na tjednoj bazi ostvaruje više od 150.000 posjeta.

Autori bloga imaju i velik broj fanova na društvenim mrežama gdje promoviraju ono najbolje od Hrvatske koju smatraju svojim drugim domom, a možda i budućom stalnom adresom. Iz Njemačke je stigla poznata i na društvenim mrežama vrlo popularna Jessica Henze čije objave ostvaruju više od 250.000 pregleda na tjednoj bazi, a na Instagramu ju prati gotovo 140.000 fanova.

Dodatnoj promociji Hrvatske i Slavonije u dalekom Japanu pridonijeti će bloger Yuya Matsuo, koji je nekoliko puta već boravio u Hrvatskoj i u koju se rado vraća jer smatra da je riječ o destinaciji u kojoj uvijek otkrije nešto novo. Yuya ima velik broj pratitelja na društvenim mrežama Instagram, Twitter i Facebook, a ujedno se bavi i fotografijom.

Program putovanja započinje danas u Zagrebu gdje će se blogeri, uz pratnju vodiča, upoznati s poviješću i znamenitostima glavnog grada Hrvatske, a tijekom dana će obići i ostale atrakcije poput Muzeja prekinutih veza, parkova Zrinjevac i Maksimir te manifestacije Ljeto na Štrosu. Četverodnevni boravak u Slavoniji započinje sutra u Osijeku gdje program uključuje razgledavanje znamenitosti grada uz šetnju pješačkim mostom, znanom i po imenu Most mladosti, posjet Tvrđi, kušanje vrhunskih vina, ali i piva iz prve hrvatske tvornice piva.

Program drugog dana boravka u Slavoniji uključuje posjet i obilazak Baranje, a jedna od aktivnosti uključuje čarobni Kopački rit gdje će doživjeti vožnju kanuima i tako imati jedinstvene prilike za fotografiranje bogate flore i faune. Fokus će biti i na predstavljanju bogate eno-gastronomije pa program uključuje posjet vinariji Josić, agroturizmu Ivica i Marica te Baranjskoj kući, a od aktivnosti je predviđen golf u Popovcu. Treći dan uključuje posjet Đakovu i Vinkovcima gdje će posjetiti gradske muzeje, a ostale lokalitete i ljepote doživjeti kroz vožnju biciklom, ali i brodom na rijekama Bosut i Spačva. Zadnji dan je rezerviran za Vukovar gdje program, između ostalog, uključuje obilazak destinacije Vukovar-Vučedol-Ilok, Europske destinacije izvrsnosti (EDEN), ali i posjet Muzeju vučedolske kulture, kušanje vina te vožnju Dunavom.

Dodajmo kako je cjelokupni program kreiran na temelju 218 doživljaja iz EpicWeek kampanje u sklopu koje je Hrvatska na društvenim mrežama predstavljena kao destinacija u kojoj svatko može pronaći nešto za sebe. Također, putovanje i boravak blogera u Slavoniji bit će uživo emitiran i na društvenim mrežama HTZ-a, a dodatni promotivni značaj projekta leži u činjenici što su svi blogeri, osim za teme putovanja, specijalizirani i za druge teme poput eno-gastronomije, kulture ili mode.

Izvor: Hrvatska turistička zajednica

Shares