Aktualno

Bol predstavio novu imidž brošuru Nastavak projekta brendiranja najuspješnije male destinacije na Jadranu!

Direktor Turističke zajednice općine Bol Markito Marinković danas je u hotelu Elaphusa predstavio novu image brošuru destinacije koja je izdana nakon devet godina, a u cilju kvalitetnije promocije na inozemnim emitivnim tržištima i to putem sajmova i mreže predstavništva HTZ u inozemstvu.
„Izrada nove brošure je nastavak projekta brendiranja destinacije Bol kroz implementaciju novog vizualnog i verbalnog identiteta koji je iznimno dobro prihvaćen i prepoznat na tržištu (SymBol of the Adriatic). Brošura prati nove, suvremene trendove komunikacije te objedinjuje i promovira cjeloviti turistički proizvod destinacije Bol.“ – pojasnio je Marinković.

“Brending Bola je suvremenog karaktera stoga je i prilikom oblikovanja brošure korištena suvremena, geometrijska forma layouta (predloška), a ta strogoća ravnih liniji “razbijena” je vlastoručno ispisanim call to action naslovima dakle naslovima koji pozivaju na aktivnost i reakciju. Činjenica je da Bol kao destinacija nudi niz različitih sadržaja od kulture, sadržaja za obitelj, aktivnosti na otvorenom i najpoznatije plaže te se svakom gostu daje mogućnost da kreira vlastito iskustvo odmora i putovanja. To je bio razlog zbog kojeg smo unijeli dodatnu notu osobnosti, kako bi se oplemenio sadržaj te pokušala interpretirati individualna iskustva kroz humanistički karakter pisma. Na ovaj način se postigao balans suvremenog i topline koju destinacija nudi.“ – rekao je Igor Carli iz studija za kreativne komunikacije Carli + Sosa koji potpisuju i brending Bola, odnosno simBola.

Tekstove potpisuje agencija PromoPlan iz Splita. „Tekstovi su pisani iz pozicije gosta, a ne domaćina što je često slučaj kod turističkih brošura. Cilj nam je bio istaknuti sve prednosti Bola ali i prenijeti vlastita iskustva boravka u destinaciji potencijalnim gostima s emitivnih tržišta“ – rekla je Laura Visković, direktorica agencije.

Također, ovom prilikom Đurđa Eterović iz TZO Bol je predstavila projekt izgradnje digitalne destinacije Bol obzirom da su proteklih mjeseci uređene turističke lokacije na GoogleMaps i odrađena su nova snimanja GoogleStreetView-a na području cijele općine, ali i GoogleSeaViewa.

Navedene aktivnosti odrađene su u suradnji s certificiranim partnerom Smokvina Travel te su rezultirale sa 1.037.537 pregleda na Google pretraživanju ili kartama te su 11.231 put korisnici kliknuli na lokacije da bi nazvali, dohvatili upute ili posjetili web-lokacije u posljednja četiri mjeseca, izvan visoke sezone.

www.bol.hr