Aktualno

Sinj, Trilj, Vrlika, Dicmo, Hrvace i Otok pod sloganom “Neukroćena Dalmacija” kreću u osvajanje turističkog tržišta

Predstavljeni mobilna aplikacija, web portal i katalog kulturne baštine Cetinske krajine

Sinj, 14. listopada 2019. – Danas su u Gradskoj vijećnici u Sinju predstavljeni rezultati promotivnih aktivnosti projekta „Sinj u sridu“, integriranog programa financiranog europskim sredstvima čiji je cilj rekonstrukcija, obnova i revitalizacija kulturnih dobara Grada Sinja s ciljem njihove veće valorizacije. Za provedbu promidžbenih aktivnosti bio je zadužen projektni partner Javna ustanova RERA S.D. za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije (JU RERA S.D.), a provedba je rezultirala izradom mobilne aplikacije i web portalom Cetinske krajine te promotivnim katalogom kulturne baštine na hrvatskom, engleskom, talijanskom i njemačkom jeziku. Okvir za navedene aktivnosti dala je izrađena Strategija brendiranja Cetinske krajine.

Mobilna aplikacija „Cetinska krajina“ i web portal www.cetinska-krajina.hr  razvijeni su kako bi zadovoljili potrebe posjetitelja koji su motivirani željom za novim iskustvima i doživljajima, gastronomijom i uživanjem u ljepotama prirodne baštine. Aplikacija je dostupna za uređaje s platformama Android i iOS, a jedna od posebnosti je što posjetitelji uz pomoć navigacije mogu kreirati rutu obilaska prema vlastitim preferencijama. U mobilnu aplikaciju također je integrirano 19 biciklističkih staza na području Sinja, Trilja i Vrlike.

Predstavljanju su prisustvovali gradonačelnica grada Sinja, gđa. Kristina Križanac, g. Jozo Sarač, ravnatelj JU RERA za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije, g. Feđa Milivojević iz tvrtke Urbanex d.o.o., izrađivača Strategije brendiranja, gđa. Martina Horvat iz tvrtke Kocka d.o.o., zadužene za izradu mobilne aplikacije i web portala Cetinska krajina, te ostali predstavnici iz sektora turizma s područja Splitsko-dalmatinske županije.

„Cilj projekta Sinj u sridu je potaknuti snažniju valorizaciju prirodne i kulturne baštine ovog kraja, te u konačnici povećati zaposlenost i životni standard naših sugrađana. Želimo da Sinj ne bude živ samo u kolovozu kad su Alka i svetkovina Velike Gospe, već i ostatak godine. Zato su u projekt obnove uključeni tvrđava Stari grad, utvrda Kamičak, zgrada Palacine i ulice u užoj jezgri grada i Muzej Sinjske alke“ –  rekla je gradonačelnica grada Sinja, gđa. Kristina Križanac u osvrtu na provedbu projekta „Sinj u sridu“.

Ravnatelj JU RERA, g. Jozo Sarač je naglasio: „Konačan cilj provedbe aktivnosti koje definira Strategija brendiranja Cetinske krajine je povećanje dolazaka turista na ovo područje.“ Tom prigodom uručio je dokument Strategija brendiranja Cetinske krajine predstavnicima općina i gradova odnosno predstavnicima turističkih zajednica kao nositeljima razvoja turizma na području Cetinske krajine.

Strategija brendiranja obuhvatila je područje gradova Sinj, Trilj i Vrlika te općina Dicmo, Hrvace i Otok. Turistički potencijal područja artikuliran je u Strategiji brendiranja, kojom je također definiran i vizualni identitet Cetinske krajine, brend i komunikacijska strategija te akcijski plan za provedbu Strategije brendiranja. Budući turistički razvoj Cetinske krajine treba temeljiti na razvoju aktivnog i avanturističkog turizma i netaknutim prirodnim ljepotama, a predstaviti pod sloganom „Neukroćena Dalmacija/Untamed Dalmatia“.

Projekt „Sinj u sridu“ kao i izradu promotivnih materijala i provedbu promotivnih aktivnosti sufinancirala je Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014-2020. Ukupna vrijednost projekta “Sinj u sridu” iznosi 66.594.231,17 kn, od toga bespovratnih sredstava Europske unije 55.597.793,26 kn.

Sadržaj promotivnih materijala isključiva je odgovornost JU RERA za koordinaciju i razvoj Splitsko-dalmatinske županije i ni pod kojim uvjetima ne odražava stav Europske unije i/ili upravljačkog tijela. 

Za više informacija posjetite www.strukturnifondovi.hr.

shares