Aktualno

Sjajni turistički rezultati: Splitsko-dalmatinska županija 2019. godinu zaključila sa 3,9 milijuna dolazaka i 19,7 milijuna noćenja

Ove brojke dokaz su da je Srednja Dalmacija atraktivna je destinaciju za odmor, zabavu i opuštanje tijekom cijele godine.

Blagdansko vrijeme iza nas pokazalo je svu raskoš mogućnosti odmora i zabave koju pruža zima u Srednjoj Dalmaciji, a što su prepoznale tisuće gostiju sa svih strana svijeta koji su krajem kalendarske godine boravili u Splitsko-dalmatinskoj županiji.



5 % više u dolascima i 3 % u noćenjima u odnosu na 2018., prosinac bolji za čak 7 %!

Brojna adventska događanja u mjestima i gradovima Splitsko – dalmatinske županije privukla su velik broj posjetitelja u prosincu, pa je Splitsko-dalmatinska županija u tom mjesecu ugostila više od 32 tisuće gostiju, ostvarivši rast broja noćenja u komercijalnom smještaju u prosincu i za novogodišnje praznike za 7 posto bolji u odnosu na prethodnu godinu.

3,9 milijuna dolazaka i 19,7 milijuna noćenja

Nastavak je to odličnog trenda kojim su cijelu proteklu godinu u turističkom prometu bilježili značajne poraste, pa je Splitsko-dalmatinska županija 2019. godinu zaključila sa 3,9 milijuna dolazaka u komercijalnom i nautičkom smještaju i ukupno 19,7 milijuna noćenja, što će ostati upamćeno kao rezultat na koji treba biti ponosan i na kojemu još jednom čestitam svim turističkim djelatnicima županije.

CILJ PODIZANJE KVALITETE USLUGE, ODRŽIVI TURIZAM I ZADOVOLJAN GOST

U siječnju najviše sajamskih nastupa

– Ovi rezultati obveza su za nove iskorake i ulaganja u povećanje kvalitete usluge i smještaja, pa tako u prvim danima siječnja, u punom smo intenzitetu priprema i realizacije niza poslova kojima je cilj pozicionirati Srednju Dalmaciju kao poželjnu i nezamjenjivu destinaciju za odmor, zabavu i opuštanje tijekom cijele godine. Najavljena ulaganja u smještajne kapacitete i turističku infrastrukturu za sezonu 2020. prate marketinške aktivnosti Turističke zajednice županije koje su u ovom razdoblju ključne, koja u siječnju imamo najviše sajamskih nastupa ( Stuttgart, New York, London, Bruxelles i Milan) i prvenstveni nam je cilj održivi turizam uz podizanje kvalitete usluge i produženje sezone s još boljom i sadržajnijom ponudom te biti domaćin koji će svakom gostu odmor ili poslovni posjet učiniti uspješnim, ugodnim i nezaboravnim – istaknuo je direktor Turističke zajednice Joško Stella.

NIJEMCI NAJBROJNIJI, ZATIM POLJACI I BRITANCI

Prema podacima eVisitor u 2019. godini u Splitsko-dalmatinskoj županiji u komercijalnom i nautičkom smještaju bilo je i 3.904.296 turističkih dolazaka i 19.681.134 noćenja, što je rast od 5 posto u odnosu na lani u dolascima i 3 posto u noćenjima. Na prvom mjestu po brojnosti gostiju u komercijalnom smještaju su Nijemci kojih je stiglo ukupno 354.710 u Splitsko-dalmatinsku županiju i ostvarili su 2,23 milijuna noćenja. Drugi su Poljaci sa 303 tisuća dolazaka, slijede Britanci sa 242 tisuće dolazaka te Česi sa 214 tisuća dolazaka.
U ukupnom turističkom prometu Hrvatske Splitsko-dalmatinska županija ima udio od gotovo 22 posto, odnosno svaki peti gost Hrvatske u komercijalnom smještaju je noćio u Srednjoj Dalmaciji. Na području Splitsko-dalmatinske županije najveći udio u noćenjima imala je Splitska rivijera, a slijedi je Makarska rivijera.

IZVRSNI REZULTATI U IZVANSEZONSKIM MJESECIMA, SPLIT, MAKARSKA I HVAR NAJBOLJI

Posebno je važno da je Splitsko-dalmatinska županija po rastu turističkog prometa u izvansezonskim mjesecima među najboljima u zemlji jer je na njezinom području stalan rast turističkih dolazaka bio od od ožujka pa do kraja prosinca. Pri tome je grad Split sa  stalnim rastom dolazaka i noćenja tijekom godine i dvoznamenkastim rastom turističkog prometa u prosincu, bio apsolutni šampion Srednje Dalmacije. Split, Makarska, Hvar, Omiš, Baška Voda, Seget i Tučepi su bila  najposjećenija turistička mjesta Splitsko – dalmatinske županije u 2019. godini.

Sajamski nastupi u Stuttgartu, New Yorku, Londonu, Bruxellesu i Milanu

Turistička ponuda Splitske rivijere i Srednje Dalmacije će se predstaviti na jednom od najvećih svjetskih turističkih sajmova CMT u Stuttgartu. Ove godine 53. izdanje CMT-a u Stuttgartu održati će se od 11.- do 19. siječnja i okupiti će više od 2.000 izlagača iz više od 90 zemalja svijeta. Nastupiti će također na sajmu New York Times Travel Show-u koji se ove godine održava sedamnaestu godinu zaredom od 24. do 26. siječnja.  Sudjeluje 550 izlagača iz 170 država svijeta i očekuje se oko 30.000 profesionalaca u turističkoj industriji.

Sajam Destinations  – The Holiday & Travel Show održava se od 30.01. do 2.02. održati u Londonu je i namijenjen je širokoj publici. Održava se pod pokroviteljstvom „The Times“ časopisa. Za Splitsko – dalmatinsku županiju ima izuzetnu važnost osobito zbog produženja sezone budući britanski gosti tradicionalno stižu u Srednju Dalmaciju upravo u pred i posezoni, a tome u prilog ide i povećani broj letova iz Londona prema splitskom aerodromu.

Tz Splitsko – dalmatinske županije također će nastupiti na sajmu Vacances koji se održava od 6.-9.02. u Bruxellesu. I ove godine okupit će 350 izlagača, a očekuje se 100.000 posjetitelja. Sajam BIT u Milanu jedan je od najznačajnijih svjetskih turističkih sajmova. Ove godine održava se od 9. do 11.02., a na njemu sudjeluje preko 2 tisuće tvrtki s područja turizma te se očekuje oko 60 tisuća posjetitelja.

Više: dalmatia.hr

shares