Aktivni odmor

TURISTI SE VRAĆAJU U BOL! Ljepote mjesta predstavljene kroz autentična iskustva mještana

Iako je ova sezona izazovna za turizam, mještani Bola su i dalje optimistični, a svoj optimizam prenose i na svoje goste.

BOL OSTVARIO 50% POŠLOGODIŠNJEG PROMETA

Turistički djelatnici u Bolu trenutno postižu oko 50% prošlogodišnjeg turističkog prometa. Najviše posjetitelja dolazi iz Njemačke, zatim slijede Slovenci, Česi, Hrvati i Austrijanci, a odmaraju se na 58.950 m² šljunčanih plaža ove općine. 

Obzirom na situaciju možemo biti zadovoljni posjetom. Do Brača prometuje čak dvanaest dnevnih trajektnih linija Split – Supetar i jedna katamaranska linija Split – Bol, a dva puta tjedno (utorkom i subotom) Zagreb je povezan s Bračem avionskom linijom. Početkom kolovoza planira se uvođenje i avionske linije iz  Frankfurta do Brača, koja bi bila aktivna do 23.10. Ne bude li većih poteškoća vezanih uz korona virus nadamo se koncem srpnja postići oko 70% prošlogodišnjeg posjeta, a od 24.7, uz već jednu postojeću, očekujemo i uvođenje druge katamaranske linije direktno za Bol. Važno je istaknuti da se pridržavamo svih epidemioloških mjera kako bi se naši gosti osjećali sigurno i ugodno, izjavio je direktor TZ Bola, g. Markito Marinković. 

Boljani i Bolke svojim gostima nude raznolike sadržaje, a njihovo je mjesto kod nas, no i u svijetu, prepoznatljivo po jedinstvenom Zlatnom ratu.

Ova je plaža, duljine oko 500 metara, jedna od rijetkih na koju se, uz puno poštivanje epidemioloških mjera, može smjestiti oko 2500 kupača.

Njezin puni kapacitet je oko 4000 ljudi, a među prvim je plažama u Europi koja je upravo dobila vlastitu, dvojezičnu web stranicu, http://zlatniratbol.com/, kako bi se gosti što lakše snalazili u ovoj zeleno šljunčanoj oazi.

Naše bolske priče na you tube platformi

Ciljano dizajnirani elementi olakšavaju interaktivnu pretragu i pregled ponude na plaži te servisnih informacija, kao i vremenske prognoze u realnom vremenu, no i povezanu ponudu destinacije Bol.

Poseban fokus stavljen je na mobilne korisnike, a stranicu je izradila osječka digitalna agencija Simplico.    

Link na videa: Naše priče Bol 

Više: bol.hr

Piše: Hana Klain

shares